Hjälp / Vanliga frågor

Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna. Om du har en fråga som du inte hittar svaret på, är du välkommen att skriva till: support@m3panel.com.

Kostar det något att vara medlem i M3 Panel?

Det kostar inget att vara medlem och M3 Panel betalar frakten när vi skickar de presenter som du beställer.

Hur många frågeformulär ska jag fylla i?

Kvaliteten i undersökningen är i hög grad beroende av svarsprocenten. Vi ber därför våra medlemmar att besvara så många frågeformulär som möjligt.

Kan jag växla in mina poäng till kontanter?

Nej, M3 Panel kan inte betala ut kontanter.

Jag har bytt e-postadress, vad gör jag?

Du skal gå in under menypunkten ‘Administrera mitt konto och klicka på ‘Ändra -epostadress och sedan ändra din e-postadress.

Hur säger jag upp mitt medlemskap?

Under menypunkten 'Avanmälan' ska du klicka på 'Avanmälan'. Du kommer därefter att få bekräfta, att du verkligen vill säga upp medlemskapet. Om du klickar 'Ja' kommer ditt konto och därmed alla uppgifter om dig att raderas och du kommer inte längre att få inbjudningar från M3 Panel.

Jag har inte fått det antal poäng som jag blev lovad genom att göra en undersökning.

M3 Panel uppdaterar löpande antalet poäng i samband med att en undersökning avslutas. Det kan dock betyda att det kan gå upp till 2 dagar innan ditt konto blir uppdaterat.

Jag vill komma i kontakt med Kundtjänst

Du är mycket välkommen att kontakta oss på support@m3panel.com. Vi älskar att få ris och ros från våra medlemmar, så att vi kan bli ännu bättre i framtiden.

Det finns inga varor i butiken som tilltalar mig.

Vi anpassar löpande utbudet av varor i butiken. Du är mycket välkommen att komma med förslag på nya varor på support@m3panel.com. Men du bör tänka på att vi främst tar in varor som inte kan gå sönder under transporten

En av mina vänner vill också gärna vara medlem i M3 Panel.

Din vän är mycket välkommen att bli medlem, och när din vän har fyllt i det första frågeformuläret tar du emot 250 poäng på ditt konto.